loading...
بریچ رسمی کبری 11
سر آغاز
سلام به همه بروبچ کبرایی-تام بکی !!

اینجا اولین وبلاگ داستان نویسی کبرا11
و
من اولین نویسنده ی داستان های کبرا11 در جهان هستم!
و به قول بربچ رییس داستان نویسای کبرا11یی!
داستان های اینجا رو هیچ جای دیگه گیر نمیارین و مطمئن باشین ازخوندنشون
پشیمون نمیشید!!
بعضی از داستان ها دارای کلیپ
(ساخته شده به دستان هنرمند و استاد کلیپ سازی

A.H
هستن و برخی دیگه از داستان درحال حاضر در حال ترجمه به انگلیسی توسط
خودم هستن!)
در حال حاضر دو فصل اول داستان ها کاملا نوشته ی خودم و فصل سه  برگزیده ی
داستان های من و نویسنده های فعال هستن!
فصل 4 از داستان ها بزودی نوشته میشود
شما میتونید داستان های فصل های گذشته رو به راحتی ازمنو های سمت راست
پیدا کنیدو ازخواندن انها لذت ببرید!
کپی داستان ها با ذکر منبع و نام نویسنده در وبلاگ های دیگر مجاز است
با تشکر: ریحانه.س.م

ریحانه بازدید : 2152 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (5)

اگه یادتون باشه تو تابستون یه مسابقه ای گذاشتیم که از سه بخش خیال پردازی و مشاعره و بیست سوالی تشکیل شده بود!جایزشم شارژ بود!!اما بر خلاف انتظار من استقبال چندانی ازش نشد!به خاطر همین بهتره دیگه تمومش کنم!به هر حال از تمامی شرکت کننده ها تشکر میکنم!و در اینجا جای تقدیر داره از شرکت کنندگان برگزیده!

برنده ی دوره ی 20سوالی:فاطی بک جوون

برنده ی دوره ی مشاعره:تهورا جوون

برنده ی دوره ی خیال پردازی:شقایق جوون

(بزودی جایزه هاشون براشون ارسال میشه)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمانه در تاریخ 1392/07/11 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

تبریک میگم دوستان!!!
شکلک
پاسخ : منم همینطور!شکلک

این نظر توسط elahe در تاریخ 1392/07/10 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

آفرین بچه هاشکلک
من استعدادشو نداشتم وگرنه شرکت میکردم و میترکوندمشکلکشکلک

این نظر توسط Fatemeh Beck در تاریخ 1392/07/05 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

جونمیییی این منم!
تبریک دیگر دوستانشکلک
فقط ی سوال کی خیال پردازی2 رو انجام دادین ک من نبودم؟ی ندایی ی چیزی؟!شکلک
پاسخ : عزیزم دوبار اعلام کردم!ولی بهر حال از هر دوره فقط یه نفر برندست!!شکلکتکراری نداریم!!شکلک
پاسخ : عزیزم دوبار اعلام کردم!ولی بهر حال از هر دوره فقط یه نفر برندست!!شکلکتکراری نداریم!!شکلک

این نظر توسط تهورا در تاریخ 1392/07/05 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

ای وااااااای
برررررردمشکلک
افرین شقایق و فاطمه جوون
پاسخ : خخخخخ!افرین به خودت!!

این نظر توسط انیس در تاریخ 1392/07/05 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

بچه ها مبارک باشهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : کار تو هم فوق العاده بود انیس جوونم!!شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    داستان های فصل دوم

    داستان شماره 1

    داستان شماره 2

    داستان شماره 3

    داستان شماره 4

    داستان شماره 5

    داستان شماره 6

    داستان شماره 7

    داستان شماره 8

    داستان شماره 9

    داستان شماره 10

    داستان شماره 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    داستان های فصل سوم

    داستان شماره ی 1

    داستان شماره ی 2

    داستان شماره ی 3

    داستان شماره ی 4

    داستان شماره ی 5

    داستان شماره ی 6

    داستان شماره ی 7

    داستان شماره ی 8

    داستان شماره ی 9

    داستان شماره ی 10

    داستان شماره ی 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 3901
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 10,702
  • بازدید کلی : 2,839,247
  • کدهای اختصاصی