loading...
بریچ رسمی کبری 11
سر آغاز
سلام به همه بروبچ کبرایی-تام بکی !!

اینجا اولین وبلاگ داستان نویسی کبرا11
و
من اولین نویسنده ی داستان های کبرا11 در جهان هستم!
و به قول بربچ رییس داستان نویسای کبرا11یی!
داستان های اینجا رو هیچ جای دیگه گیر نمیارین و مطمئن باشین ازخوندنشون
پشیمون نمیشید!!
بعضی از داستان ها دارای کلیپ
(ساخته شده به دستان هنرمند و استاد کلیپ سازی

A.H
هستن و برخی دیگه از داستان درحال حاضر در حال ترجمه به انگلیسی توسط
خودم هستن!)
در حال حاضر دو فصل اول داستان ها کاملا نوشته ی خودم و فصل سه  برگزیده ی
داستان های من و نویسنده های فعال هستن!
فصل 4 از داستان ها بزودی نوشته میشود
شما میتونید داستان های فصل های گذشته رو به راحتی ازمنو های سمت راست
پیدا کنیدو ازخواندن انها لذت ببرید!
کپی داستان ها با ذکر منبع و نام نویسنده در وبلاگ های دیگر مجاز است
با تشکر: ریحانه.س.م

المیرا بازدید : 2105 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (2)

سلام بچه ها خوبید مدرسه چطوره من برگشتم منو ک یادتون

نرفته من برگشتم وسعی زیاد میکنم تا  داستانی خوبی بسازم

واگه شما موضوعی یا یک ایده کوچکی داشت بگید ممنون من

به جرقه ها خلاقانه ذهن شما نیازمندم 

 

روزگارتون تام بکی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهره صابری در تاریخ 1393/11/16 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خوبی خسته نباشی از حنانه خبر نداری قرار بود بقیه داستان رو بزاره راستی تو این این پست چیزی برای دان گزاشتین شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه عزیزم ولی به زودی میزارم مرسی گلم از حنانه خبر ندارم

این نظر توسط bahar در تاریخ 1393/11/16 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

داستان منو خوندی بی علت 3 است بی علت 4 رو هم فرستادم ولی نمی دونم چرا نیست ایده ی من اینه که اول جوابای ما رو بدین بعد هر کاری خواستین بکنین والا به خدا...شما هم اگه می خواین داستان بذارین ...یه امتحانی بکنین ببینین جوابتو میدن یا نه وگرنه به هیچ دردی نمی خوره...
پاسخ : عزیزم من نویسنده وبم و چند وقتیه نبودم و اطلاعی درمورد داستانت ندارم اما حتما داستانت بزودی رو وب قرار میگیره از ایدتم ممنونم بهار جان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    داستان های فصل دوم

    داستان شماره 1

    داستان شماره 2

    داستان شماره 3

    داستان شماره 4

    داستان شماره 5

    داستان شماره 6

    داستان شماره 7

    داستان شماره 8

    داستان شماره 9

    داستان شماره 10

    داستان شماره 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    داستان های فصل سوم

    داستان شماره ی 1

    داستان شماره ی 2

    داستان شماره ی 3

    داستان شماره ی 4

    داستان شماره ی 5

    داستان شماره ی 6

    داستان شماره ی 7

    داستان شماره ی 8

    داستان شماره ی 9

    داستان شماره ی 10

    داستان شماره ی 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 3901
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 920
  • بازدید سال : 11,493
  • بازدید کلی : 2,840,038
  • کدهای اختصاصی