loading...
بریچ رسمی کبری 11
سر آغاز
سلام به همه بروبچ کبرایی-تام بکی !!

اینجا اولین وبلاگ داستان نویسی کبرا11
و
من اولین نویسنده ی داستان های کبرا11 در جهان هستم!
و به قول بربچ رییس داستان نویسای کبرا11یی!
داستان های اینجا رو هیچ جای دیگه گیر نمیارین و مطمئن باشین ازخوندنشون
پشیمون نمیشید!!
بعضی از داستان ها دارای کلیپ
(ساخته شده به دستان هنرمند و استاد کلیپ سازی

A.H
هستن و برخی دیگه از داستان درحال حاضر در حال ترجمه به انگلیسی توسط
خودم هستن!)
در حال حاضر دو فصل اول داستان ها کاملا نوشته ی خودم و فصل سه  برگزیده ی
داستان های من و نویسنده های فعال هستن!
فصل 4 از داستان ها بزودی نوشته میشود
شما میتونید داستان های فصل های گذشته رو به راحتی ازمنو های سمت راست
پیدا کنیدو ازخواندن انها لذت ببرید!
کپی داستان ها با ذکر منبع و نام نویسنده در وبلاگ های دیگر مجاز است
با تشکر: ریحانه.س.م

کاترینا بازدید : 3642 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (5)

سلام به بروبچ رسمی کبری11

امیدوارم که عید بهتون خوش بگذره هم البته گذشته باشه!همونطور که میدونید این وب مدت هایه که پست هاش خیلی کم شده درسته؟؟ حالا من و ریحانه جون میخوایم اینهمه رو جبران کنیم امیدوارم شماها هم با نظرات دلگرم کنندتون مرا شاد کنید اینم یکسری عکسسس

فیلم Meine allerschlimmste Freundin (دوست دختر بد من) کلیپی از این فیلمو حتما در سایت رگن مشاهده نمایید 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kosar در تاریخ 1394/02/02 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

چرادیگه پست نمیزاری تازه ادامه داستانت چیشدشکلک
پاسخ : قراره برای بعد امتحانا تابستون براتون برنامه ویژه داشته باشیم

این نظر توسط melika در تاریخ 1394/01/14 و 2:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان ببخشید یه سوال تو ایران از چه سالی تام بک رو نشون داد ؟
پاسخ : سلام فکر میکنم از سال 89 یا 90 باشه

این نظر توسط elmira در تاریخ 1394/01/13 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

رمز من عوض شده نمیتونم بیام وب
پاسخ : بزودی بررسی میشه

این نظر توسط زهره صابری در تاریخ 1394/01/09 و 20:39 دقیقه ارسال شده است

سلام کاترینا خانوم چه عجعب کجا بودین شما دوتا خوش میگزره عید راستی سال نوتون مبارک شما چه طوری ریحانه خانوم چه میکنی راستی برنامتون چی برای وب گل های من
پاسخ : همه ی برنامه ها از تیرماه شروع میشن گلم!

این نظر توسط يگانه‏ رستمی در تاریخ 1394/01/09 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

جالب بودممنون اميدوارم وب دوباره رونق بگيره وهمه دورهم جمع شن
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله ممنون ایشالا که دوباره همه دور هم جمع میشیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    داستان های فصل دوم

    داستان شماره 1

    داستان شماره 2

    داستان شماره 3

    داستان شماره 4

    داستان شماره 5

    داستان شماره 6

    داستان شماره 7

    داستان شماره 8

    داستان شماره 9

    داستان شماره 10

    داستان شماره 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    داستان های فصل سوم

    داستان شماره ی 1

    داستان شماره ی 2

    داستان شماره ی 3

    داستان شماره ی 4

    داستان شماره ی 5

    داستان شماره ی 6

    داستان شماره ی 7

    داستان شماره ی 8

    داستان شماره ی 9

    داستان شماره ی 10

    داستان شماره ی 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 3901
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 11,489
  • بازدید کلی : 2,840,034
  • کدهای اختصاصی