loading...
بریچ رسمی کبری 11
سر آغاز
سلام به همه بروبچ کبرایی-تام بکی !!

اینجا اولین وبلاگ داستان نویسی کبرا11
و
من اولین نویسنده ی داستان های کبرا11 در جهان هستم!
و به قول بربچ رییس داستان نویسای کبرا11یی!
داستان های اینجا رو هیچ جای دیگه گیر نمیارین و مطمئن باشین ازخوندنشون
پشیمون نمیشید!!
بعضی از داستان ها دارای کلیپ
(ساخته شده به دستان هنرمند و استاد کلیپ سازی

A.H
هستن و برخی دیگه از داستان درحال حاضر در حال ترجمه به انگلیسی توسط
خودم هستن!)
در حال حاضر دو فصل اول داستان ها کاملا نوشته ی خودم و فصل سه  برگزیده ی
داستان های من و نویسنده های فعال هستن!
فصل 4 از داستان ها بزودی نوشته میشود
شما میتونید داستان های فصل های گذشته رو به راحتی ازمنو های سمت راست
پیدا کنیدو ازخواندن انها لذت ببرید!
کپی داستان ها با ذکر منبع و نام نویسنده در وبلاگ های دیگر مجاز است
با تشکر: ریحانه.س.م

کاترینا بازدید : 2279 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (8)

سلام دوستان واقعا به خاطر این همه کوتاهی در پست گذاشتن از شما عذر خواهی می کنم ولی حالا می خوام یک خبر بدم برای کسایی که اینستاگرام دارن یا می خوان بسازن

همه ی شما میدونید تام هم اینستاگرام داره و همیشه اتفاقایی که میوفته رو تو اونجا میزاره علاوه بر این طرفدارای زیادی هم داره که 24 ساعت در حال گذاشتن عکس های جدید یا قدیمی تام هست حالا اگر می خواید بسازید یا دارید در نظرات به من نظر بدید تا آی دی بهترین طرفدارای تام رو بهتون بدم 

با تشکر 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Fateme _khorram در تاریخ 1394/10/11 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

اینایدی منه.فقط لطفا زودتر برام بفرست.ممنون
fateme._khorram
در ضمن من یه رمان نویس تو انجمن نود هشتیام.نیاز بهنویسنده ی نوجوون نداری؟

این نظر توسط Shekoofe در تاریخ 1394/01/07 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم میشه تو چنتا فن پیج خوب تگم کنی ای دی خود تامو دارم
پیجم shekoofe_a

این نظر توسط melika در تاریخ 1394/01/04 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

سلام کاترینا جان میشه ای دی اینستای تام رو به منم بدی؟ من تو اینستا پست نمیذارم چون مامانم اجازه نمیده ولی میتونم بخونم تام چی میذاره بخدا من عاشق تامم و بهش فحش نمیدم.

این نظر توسط رکسانا در تاریخ 1393/12/15 و 19:02 دقیقه ارسال شده است


این نظر توسط Zahra در تاریخ 1393/09/19 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

منم ایدی تام رو میخوام تو اینستگرام
پاسخ : چون بعضی از افرار میرن و به تام تو اینستا فهش میدن اگه آیدیشو میخواید آیدی خودتونو تو نظر خصوصی برام بفرستید تا تو اینستا ایدی تامو براتون بفرستم

این نظر توسط virus در تاریخ 1393/09/02 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

سلام کاترینا جان با این خبر خوش حالم کردی من id تام و میخوام
پاسخ : سلام عزیزم به یک سری دلایل بعضی ایرانیا از تام بدشون میاد میرن تو پیجش فهش مینویسن اگر شما اینستا رو داری تو نظر خصوصی ای دیتو بفرست تا تو اینستا ای دی تام رو برات بفرستم

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/08/03 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

سلام کاترینا خوبی؟چه خبر؟
پاسخ : سلام عزیزم هیچی بدبختی هههه نه خداییش سلامتی شکلک

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1393/07/18 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

وای من می خوام
پاسخ : چی می خوای؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    داستان های فصل دوم

    داستان شماره 1

    داستان شماره 2

    داستان شماره 3

    داستان شماره 4

    داستان شماره 5

    داستان شماره 6

    داستان شماره 7

    داستان شماره 8

    داستان شماره 9

    داستان شماره 10

    داستان شماره 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    داستان های فصل سوم

    داستان شماره ی 1

    داستان شماره ی 2

    داستان شماره ی 3

    داستان شماره ی 4

    داستان شماره ی 5

    داستان شماره ی 6

    داستان شماره ی 7

    داستان شماره ی 8

    داستان شماره ی 9

    داستان شماره ی 10

    داستان شماره ی 11

    پشت صحنه ی داستان ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 3901
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 1,126
  • بازدید سال : 11,699
  • بازدید کلی : 2,840,244
  • کدهای اختصاصی